Časté dotazy


Jak nakupovat:

1. Pokud nakupujete poprvé, zaregistrujte se pomocí odkazu Nová registrace na úvodní stránce

2. Pokud jste již registrovaným zákazníkem, přihlašte se pomocí odkazu Přihášení ke svému zákaznickému účtu

3. Vyberte si nabídku, která Vás zaujala a zvolte Zakoupit

4. Zvolte množství voucherů, které objednáváte, zaškrtněte Souhlas s obchodními podmínkami a stiskněte Zakoupit

5. Zobrazí se Vám potvrzovací stránka s platebními údaji

6. Na Váš e-mail přijde potvrzení o objednávce i s platebními údaji

7. Objednávku zaplaťte dle pokynů, pozornost věnujte prosím variabilnímu symbolu

8. Po připsání částky na náš účet obdržíte nejpozději následující den na Váš e-mail zakoupené vouchery

9. Tím je nákup ukončen a už jen můžete udělat někomu radost, nebo si sami užít zakoupené služby

 

Můžu platit platební kartou?

Bohužel ne, jediný možný způsob platby je bankovní převod

 

Kam mám převést peníze?

Údaje o platbě jste obdržel/a v potvrzovacím mailu. Jinak číslo účtu je 2501082752/2010 , variabilní symbol je u každé objednávky jiný, proto prosím věnujte pozornost při jeho zadávání

 

Nepřišly mi zakoupené vouchery

Prověře prosím, zda jste opravdu peníze poslali na správný účet se správným variabilním symbolem

 

Omylem jsem si smazal/a e-mail se zakoupeným voucherem

Vše se dá vyřešit, stačí se přihlásit do Vašeho účtu a tam si voucher stáhnout. Pokud by se nedařilo, můžete napsat na info@slevyberounsko.cz a pošleme znovu

 

Ze zdravotních, nebo jiných vážných důvodů nestihnu uplatnit voucher ve stanovené lhůtě

S tímto problémem se obraťte prosím přímo s poskytovatelem dané služby. Věříme, že se poskytovatel bude snažit vyjít vstříc, konečné rozhodnutí je ovšem přímo na poskytovateli služby

 

Mám tip na obchodního partnera

To nás velmi těší, můžete nám napsat na partner@slevyberounsko.cz a nebo se partner může na tento mail přihlásit sám a probereme možnosti spolupráce